Formulář pro vystavovatele

EXPO Pardubice 2021 – burza sportovních karet & suvenýrů

sobota 30. října 2021, 9:00 – 18:00 hod., Enteria Aréna – Pardubice, Sukova tř. 1735, 530 02

Kontaktní údaje
Vystavovatel
Ulice a č.p.
Město
PSČ
Kontaktní osoba
Kontaktní telefon
Kontaktní e-mail
Web vystavovatele
Fakturační údaje
DIČ
Firma nebo jméno
Ulice a č.p.
Město
PSČ
Základní informace

Sběratelské artefakty (kartičky, puky, dresy, hokejky a další suvenýry) je možné prezentovat na stolech nebo si lze objednat volnou plochu (m2) pro vlastní stánek. Prezentace budou umístěny v prostoru ledové plochy zímního stadionu, dle rastru. Na vyznačená místa na ploše budou přivedeny zdroje elektrické energie. Vstup pro vystavovatele, pro přístavu stánku, bude možný v den akce od 7:30 hod, odchod nejpozději v 18:00. Po příjezdu na místo konání akce je vystavovatel povinen se zaregistrovat u pořadatele, kde obdrží vstupní pásky a informaci o umístění jeho místa.

Počet osob vystavovatele
VSTUP (Počet osob vystavovatele)
300 Kč/ks
Počet osob
Stoly

Budou připraveny organizátorem.

Stůl (90x90 nebo 136x68 cm) včetně dvou židlí
300 Kč/ks
Počet stolů
Vlastní stánek

V případě že plánujete vlastní prezentaci, lze objednat plochu v m2

Plocha pro stánek
250 Kč/m2
Počet ks
Doplnění inventáře
Židle navíc
50 Kč / ks
Počet ks
Elektrická připojka 230 V (do 2 kW) v blízkosti prezentace
zdarma
Počet ks
Poznámka
Vaše poznámka
Beseda s hostem a after-party

Od 19:00 se koná beseda s hokejovou legendou v Panorama Caffe Bar, ve 3. patře v nedalekém OC Palác Pardubice. Součástí After- party bude také break vybraných boxů karet.

Cena celkem (vč. DPH)
Musíte souhlasit se zpracováním osobních údajů.
Odesílám..

Po vyplnění formuláře vám budou zaslány údaje k platbě a organizační pokyny. Účast na akci vám bude garantována, až po zaplacení registračního poplatku. Umístění stánku/stolu určuje (na základě výše uvedených rozměrů, sortimentu a data doručení přihlášky) pořadatel akce. Místo bude zakresleno do rastru dále, přesně vymezeno přímo na akci. Parkování před halou 120 kč/den. Autem se dá zajet blízko zadního vchodu haly. Akce se koná dle aktuálních hygienických opatření. V případě zrušení akce z důvodů nařízení vlády spojeného se situací kolem Covid-19, budou poplatky vráceny. Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny jsou platné na přihlášky zaplacené do 30.9. Od 1.10. navýšení cen. Stůl 300,- místo (m2 250,-) a vstup 300,-.